Tuesday, February 15, 2011

Pelan Pemasaran Paling Efektif

Pelan Pemasaran saya adalah melalui email.Setiap email saya mempunyai link Weblog saya.ini memudahkan dan juga dapat memasarkan Link weblog saya pada prospek / pelanggan.Dengan wujudnya link ini dapatlah juga link  ini di layari oleh prospek dengan mudah.

Selain itu juga, pengiklanan amatlah membantu dalam mencari pelanggan.Setiap pembayaran pengiklanan ini amat berbeza sekali harganya bergantung kepada kepopularan website yang membuat perkhidmatan pengiklanan ini.

Jadi saya mengesyorkan anda melaburkanlah sebahagian wang untuk membuat pengiklanan di dalam internet dan carilah platform atau website yang ramai pengunjung.Cubalah dahulu dalam masa sebulan.Sekiranya tidak mendapat apa2 pulangan modal, cubalah dengan servis pengiklanan yang murah

Adv di kahwinmall.com

1 comment:

wellfxsystem said...

Pengguna Berpuashati Dengan Pakej WellFX Forex System 2012
Pakej WellFX Forex System